Unha pequena reflexión...
O NAVPOL, deica onde chego, ven sendo un Enforcer, ou sexa, unha evolución dos Galicia...
Se éstes se construíron en Galicia, a 200 kilómetros dos ENVC, ¿Por qué hai que ir a Alemaña a construilo, se aquí ó lado os poden facer igual de rápido e quizáis hasta máis baratos?
Estamos a falar do NPO, mas o ferrol fez uma pequena reflexão sobre o Navpol...
Eu falei dos submarinos porque o contrato de aquisição dos submarinos incluía o projecto do navio de apoio logístico.
A Navantia nunca teve nada a ver com o projecto dos submarinos. Para tentar vender o Scorpéne até o primeiro ministro da França veio a Portugal para tentar convencer os portugueses a comprar o Scorpéne, quando as coisas começaram a pender para o lado da HDW.
A Navantia não teve nada a ver com este processo, porque a sua possível ligação seria através da DCN. Como a DCN perdeu, a Navantia e a sua possível ligação ao projecto também se foi.
Sabemos que os submarinos chilenos foron os primeiros, pero contaban coa experiencia franco-española nese eido, sabemos que os alemáns fan os séus subs para exportar e outros distintos para casa, pero os alemáns nunca fixeron LPD´s, logo a aposta é moito máis arriscada que para Chile os submarinos.
Se os submarinos chilenos foram os primeiros, os segundos ou provavelmente os últimos não é relevante para a necessidade portuguesa de adquirir um navio de apoio logístico.
No que respeita ao projecto, é a HDW que tem que resolver o problema.
No entanto, se a Navantia quiser oferecer algum projecto em condições favoráveis à marinha portuguesa e a HDW estiver de acordo, também não veria nenhum problema nisso.
Dito isto, considero que os navios do tipo LPD como o Roterdam ou o Galicia estão ultrapassados relativamente aos projectos mais recentes.
A Espanha, a Austrália, a Itália, a França, o Japão, a Coreia do Sul, optaram todos por navios com deck corrido. O projecto da HDW também tem deck corrido, da mesma forma que os Enforcer também têm esse tipo de versão.
Pois xa me dirá cales foron desactivados, porque na wikipedia todos seguen en activo...de tódolos xeitos é unha pregunta curiosa...¿Por qué está retirado un buque con 35 anos de servicio e pensado para os tempos das colonias? I eu digo...¿Por qué non están todos retirados xa?
Não lhe digo já, porque já disse.
Os navios que foram encostados são todos espanhóis e nenhum dos navios construidos na Alemanha foi encostado ainda.
As dúvidas sobre porque os navios espanhóis foram para a sucata antes dos alemães só a marinha poderá afirmar oficialmente.
Eu só sei que os navios espanhóis encostados são mais antigos que os navios alemães que continuam ao serviço.
Os estaleiros navais espanhóis têm a qualidade que têm, mas os factos conhecidos não permitem a ninguém afirmar que os estaleiros espanhóis têm a mesma qualidade que os alemães (ou mesmo maior qualidade).
A realidade é a que é. Eu retiro as minhas conclusões baseando-me nos factos conhecidos.
Cumprimentos