Ocorre que a Navantia/Izar não foi vista nem achada na questão dos submarinos.
I eu pensando que estabamos a falar de OPV´s...
Além disso, o LPD que Portugal deverá adquirir requer (pelo menos é o que nos foi dado a entender) que se estudem requesitos especificos da marinha portuguesa.
Como todos...todos temos "requisitos específicos", o que non obsta para que poidan ser construídos nalgún país distinto do que os paga... o cal non é o mellor, pero sí pode se-la solución en caso de que non haxa suficiente know-how para facelo en casa.
Sabemos também que a HDW quer entrar nesse mercado e um primeiro cliente seria extremamente interessante sob todos os pontos de vista.
Sabemos que os submarinos chilenos foron os primeiros, pero contaban coa experiencia franco-española nese eido, sabemos que os alemáns fan os séus subs para exportar e outros distintos para casa, pero os alemáns nunca fixeron LPD´s, logo a aposta é moito máis arriscada que para Chile os submarinos.
Talvez fosse bom perguntar porque é que das corvetas das classes João Coutinho e Baptista de Andrade, dos sete navios construidos em Espanha, três já foram retirados de serviço e porque é que dos três navios construidos na Alemanha todos continuam ao serviço.
Pois xa me dirá cales foron desactivados, porque na wikipedia todos seguen en activo...de tódolos xeitos é unha pregunta curiosa...¿Por qué está retirado un buque con 35 anos de servicio e pensado para os tempos das colonias? I eu digo...¿Por qué non están todos retirados xa?
Os nossos amigos de Madrid nao querem um Portugal forte
¿Podo pedir "fuentes", ou será moito pedir?