Anyone know when Portugal will start to decide replacing it with something similar such as Forca Aerea Brasileira's A319 or Lineage 1000?
Os Falcon são assim tão pequenos por dentro!? Se calhar bem precisamos de uns substitutos....
In Macau, China. We have a airport & full of private jets located there. We also have a chief executive & he frequently travels on the flag carrier. I have read the few posts
Citação de: Stalker79 em Novembro 28, 2018, 03:40:44 pmOs Falcon são assim tão pequenos por dentro!? Se calhar bem precisamos de uns substitutos.... O António Costa é gordinho mas cabe .Ou será que o peso do homem afecta a autonomia da aeronave?
Agora a serio por um minuto, pela imagem parece-me que os aviões não são nada de extraordinario no interior.Por exemplo o Phenom 300 da Embraer é barato novo e ainda mais no mercado de usados. Em vez de andar a extender a vida aos Falcon que já contam com quase 30 anos porque não substituilos por aeronaves novas ou quase!?
Why not use a new Dassault model instead of an Embraer? Does the Embraer's have to manufactured in Portugal?
Why don't the FAP try purchasing 2 Phenom's 300 for VIP (short haul flights within Europe). And for also add an Embraer E190 for long haul flights (Brazil or somewhere in Africa) for Antonio Costa.