Estaríamos a entregar à Ibéria a liderança das rotas do mais importante mercado da América do sul, o brasileiro, e de possivelmente os mercados mais importantes num futuro próximo de Africa.
O brasileiro é unha parte do mercado sudamericano, non é un mercado aparte del. Iberia xa é a compañía máis importante de Europa a sudamérica, Brasil sería un lóxico paso máis en consolida-la posición.
A TAP provavelmente acabaria como uma mera empresa regional (na melhor das hipóteses) ou simplesmente desapareceria, como quase aconteceu com as Aerolíneas Argentinas, que a Ibéria, depois de uma gestão quase criminosa, deixou à beira da bancarrota.
O malo de expresar ideas deste tipo é que se debería consultar ás 2 partes, non só á que nos favorece as nosas ideas.
Cando Menem vendeu Aerolíneas, xa estaba en quebra, por eso a vendeu...
Iberia tentou sacala dos números vermellos vendendo activos da empresa, pechando oficinas, etc, pero os sindicatos da empresa envolvéronse na bandeira arxentina e dixeron que nada de vender, Iberia tivo que renunciar á xestión, que agora leva un grupo se servicios español, que desta vez, sí reduxo o persoal e mellorou o rendemento da empresa, xa que a alternativa era pecha-la aerolínea.
Logo, Jorge, se queremos podemos falar de Iberia e Aerolíneas, pero, por favor, antes de descalificar "criminosos", imos ver de atopar as 2 caras da moeda. Por hixiene mental, máis que nada. Gracias.